accesskey_mod_conten
Barra separa capçalera de cos

On presentar una reclamació

cridant per telèfon

Si desitja presentar una reclamació al Consell de Transparència i Bon Govern, pot fer-ho per alguna d'estes vies:

  • Si és una reclamació contra un organisme de l'Administració General de l'Estat:
    • Per seu electrònica, Recorda que si eres una persona jurídica i reclames contra l'Administració General de l'Estat has de dirigir-te a nosaltres a través de la seu electrònica.
    • Per correu postal, enviant una carta a c/ José Abascal, 2 - 5ª Planta. 28003. Madrid o presencialment en un registre públic o en l'oficina de l'organisme C/ José Abascal, 2 - 5ª Planta. 28003 Madrid. Tant si és per correu postal com presencialment, ompli este formulari (Abre en nueva ventana) per a remetre'ns la informació.
  • Si és una reclamació contra una Comunitat Autònoma o Entitat Local amb les quals el Consell de Transparència té conveni (Astúries, Cantàbria, Castella-la Manxa, La Rioja, Extremadura, Comunitat de Madrid, Ceuta i Melilla). Has d'omplir este formulari (Abre en nueva ventana) i pots enviar-ho:
    • per correu electrònic a reclamaciones.ccaa@consejodetransparencia.es
    • Per correu postal, enviant una carta a c/ José Abascal, 2 - 5ª Planta. 28003. Madrid
    • Presencialment en un registre públic o en la seu de l'organisme C/ José Abascal, 2 - 5ª Planta. 28003 Madrid

Cridant a la unitat d'atenció al ciutadà: telèfons 912733311 i 912733308 li aclarirem tots els dubtes.