accesskey_mod_conten
Bar separa corpo da cabeceira

Onde presentar unha reclamación

chamando por teléfono

Se desexa presentar unha reclamación ao Consello de Transparencia e Bo Goberno, pode facelo por algunha destas vías:

  • Se é unha reclamación contra un organismo da Administración Xeral do Estado:
    • Por sede electrónica, Lembra que se es unha persoa xurídica e reclamas contra a Administración Xeral do Estado tes que dirixirche a nós a través da sede electrónica.
    • Por correo postal, enviando unha carta a c/ José Abascal, 2 - 5ª Planta. 28003. Madrid ou presencialmente nun rexistro público ou na oficina do organismo C/ José Abascal, 2 - 5ª Planta. 28003 Madrid. Tanto se é por correo postal como presencialmente, enche este formulario (Abre en nueva ventana) para remitirnos a información.
  • Se é unha reclamación contra unha Comunidade Autónoma ou Entidad local coas que o Consello de Transparencia ten convenio (Asturias, Cantabria, Castela-A Mancha, A Rioxa, Estremadura, Comunidade de Madrid, Ceuta e Melilla). Tes que encher este formulario (Abre en nueva ventana) e podes envialo:
    • por correo electrónico a reclamaciones.ccaa@consejodetransparencia.es.
    • Por correo postal, enviando unha carta a c/ José Abascal, 2 - 5ª Planta. 28003. Madrid
    • Presencialmente nun rexistro público ou na sede do organismo C/ José Abascal, 2 - 5ª Planta. 28003 Madrid

Chamando á unidade de atención ao cidadán: teléfonos 912733311 e 912733308 aclararémoslle todas as dúbidas.