La Subdirectora general de Reclamacions d'Àmbit Estatal, Marta Timón, participa en una taula redona titulada "Intel·ligència artificial, automatització i transparència pública", dins de la 5é edició del seminari Estat Obert a Espanya, "Consolidació, avaluació i innovació en la governança oberta". Organitzat per Centre d'Estudis Polítics i Constitucionals i la Direcció General de Governança Pública.