Vols dirigir-te a nosaltres i no saps quin formulari utilitzar?
La forma més senzilla per a posar una reclamació, sol·licitar informació, realitzar una consulta o interposar una denúncia és fer-ho a través de la nostra seu electrònica.
No obstant això, si en lloc d'utilitzar mitjans electrònics vols realitzar-ho per correu postal o presencialment (en la nostra seu o en un altre registre públic) també pots utilitzar els formularis de la nostra pàgina web .
Un formulari, en general, és una manera de facilitar que et dirigisques a nosaltres quan realitzes el tràmit de manera presencial o per correu postal
Si no vols utilitzar el formulari, pots fer un escrit tu mateix amb tots els camps obligatoris; tu tries.
En qualsevol ordinador o dispositiu mòbil: tauleta, telèfon,... Has d'obrir el formulari que necessites, emplenar les dades (n'hi ha prou amb les dades que s'indiquen com a obligatoris), guardar-lo, imprimir-lo i enviar-lo a l'adreça postal de la nostra seu (c/ José Abascal, 2. 5a Planta. 28003. Madrid) o bé entregar-ho presencialment en qualsevol registre públic o en la nostra seu.
No, només els obligatoris, que s'indiquen en el formulari mitjançant un asterisc (*). La resta són voluntaris i ens serveixen per a millorar el nostre treball i elaborar estadístiques.
Formulari de reclamacions
Serveix per a posar una reclamació, és a dir, per a sol·licitar al Consell de Transparència i Bon Govern que revise la teua petició d'informació quan no hages obtingut resposta a una sol·licitud d'informació que vas realitzar o bé quan no et satisfà la resposta que t'han donat.
Serveix per a posar en coneixement del Consell una actuació que t'haja paregut inadequada ja siga del propi Consell de Transparència i Bon Govern o d'un altre organisme de l'Administració General de l'Estat. Per exemple, que no t'hagen atés correctament o que no t'hagen facilitat els tràmits per a exercir el teu dret d'accés a la informació,...
Posar una queixa no obri un procediment llarg quan ens arriba. Demanem la informació a l'organisme sobre el qual versa la teua queixa i se t'informa de la circumstància. No cap recurs ni s'equipara amb el dret d'informació.
Serveix per a exercir el teu dret d'accés a la informació de qualsevol activitat del Consell de Transparència i Bon Govern. Esta petició d'informació també la pots realitzar a través del portal de transparència però, en tractar-se d'una informació sobre el propi Consell, és més ràpid si ens el demanes a nosaltres directament.
Serveix per a realitzar aportacions de millora, ja siga del Consell de Transparència i Bon Govern o de qualsevol organisme de l'Administració General de l'Estat. Els suggeriments són sempre benvingudes. Si són per a nosaltres, les analitzarem amb la finalitat de tindre-les en compte. I si són per a altres organismes, li les farem arribar.
També serveix per a comunicar-nos si algun organisme incompleix amb les seues obligacions de publicitat activa regulades en el títol I de la Llei de Transparència i no subministra voluntàriament la informació d'organització, legislativa, econòmica pressupostària i estadística que demana la Llei de Transparència.
Serveix perquè pugues preguntar qualsevol cosa sobre la Llei de Transparència: com t'afecta, què regula i, en general, tots els dubtes que et sorgisquen sobre la llei.
Si tens dubtes sobre qualsevol aspecte de la Llei de transparència o de la seua aplicació, utilitza el formulari de consultes .
Si el que vols és exercir el teu dret d'accés d'informació sobre qualsevol activitat del Consell de Transparència i Bon Govern, llavors utilitza el formulari de sol·licitud d'informació .
Si has sol·licitat informació a l'Administració i te l'han denegada en tot o en part, si no et satisfà el que t'han contestat o bé si no has rebut resposta a les teues preguntes, pots posar una reclamació davant el Consell de Transparència i Bon Govern, que s'encarregarà de resoldre si la informació és pública i han de facilitar-te-la o no. Per tant, el formulari de reclamacions serveix per a sol·licitar al Consell de Transparència i Bon Govern que revise la decisió de l'Administració sobre la teua sol·licitud d'informació.
El formulari de queixes serveix per a posar en coneixement una actuació que t'haja paregut inadequada, ja siga del propi Consell de Transparència i Bon Govern o de qualsevol altre organisme de l'Administració General de l'Estat.
En el Consell de Transparència i Bon Govern tenim una unitat d'atenció al ciutadà, per a ajudar-te en tot el que necessites. Estem a la teua disposició:
presencialmente en nuestra sede (C/ José Abascal, 2, 5a Planta. 28003 de Madrid),
telefònicament en els números: 91.273 33 11 i 91.273.33 08