2. Determinades llicències concedides per l'Ajuntament de Parla
RESUM
El representant d'una Entitat Mercantil va remetre una sol·licitud d'accés a la informació a l'Ajuntament de Parla (Madrid) a fi de conéixer informació de la relació de les llicències per a la instal·lació de tanques, estructures publicitàries de gran format i monopostes concedides per l'Ajuntament.
L'Ajuntament de Parla va acordar estimar la sol·licitud i traslladar al sol·licitant el concret URL en el qual la mateixa es trobava disponible.
L'Entitat Mercantil, disconforme amb esta contestació, va presentar reclamació davant este Consell atés que, considerava, encara que el sol·licitat ja era objecte de publicitat activa tenen dret a rebre la relació sol·licitada per escrit i no mitjançant una remissió genèrica a una pàgina web municipal on cal buscar Junta de Govern a Junta de Govern l'esmentat.
El Consell de Transparència i Bon Govern desestima la reclamació plantejada en considerar que concorre la causa d'inadmissió de sol·licituds d'accés a la informació prevista en l'article 18.1.c) de la llei de transparència, això és, tractar-se d'informació per a la qual es precise una tasca de reelaboració.
Per sentència de deu de juliol de 2018 del Jutjat central del Contenciós-Administratiu núm. 3 de Madrid es desestima el recurs interposat, confirmant la resolució del Consell de Transparència i Bon Govern