Queres dirixirche a nós e non sabes que formulario utilizar?
A forma máis sinxela para pór unha reclamación, solicitar información, realizar unha consulta ou interpor unha denuncia é facer a través da nosa sede electrónica.
No entanto, se en lugar de utilizar medios electrónicos queres realizar por correo postal ou presencialmente (na nosa sede ou noutro rexistro público) tamén podes utilizar os formularios da nosa páxina web .
Un formulario, en xeral, é unha forma de facilitar que che dirixas a nós cando realizas o trámite de forma presencial ou por correo postal
Si no quieres utilizar el formulario, puedes hacer un escrito tú mismo con todos los campos obligatorios; tú eliges.
En calquera computador ou dispositivo móbil: tableta, teléfono,... Tes que abrir o formulario que necesites, encher os datos (basta cos datos que se indican como obrigatorios), gardalo, imprimilo e envialo ao enderezo postal da nosa sede (c/ José Abascal, 2. 5ª Planta. 28003. Madrid) ou ben entregar presencialmente en calquera rexistro público ou na nosa sede.
No, sólo los obligatorios, que se indican en el formulario mediante un asterisco (*). El resto son voluntarios y nos sirven para mejorar nuestro trabajo y elaborar estadísticas.
Formulario de reclamacións
Serve para pór unha reclamación, é dicir, para solicitar ao Consello de Transparencia e Bo Goberno que revise o teu pedimento de información cando non obtiveses resposta a unha solicitude de información que realizaches ou ben cando non che satisfai a resposta que che deron.
Serve para pór en coñecemento do Consello unha actuación que che pareceu inadecuada xa sexa do propio Consello de Transparencia e Bo Goberno ou doutro organismo da Administración Xeral do Estado. Por exemplo, que non che atenderon correctamente ou que non che facilitaron os trámites para exercer o teu dereito de acceso á información,...
Pór unha queixa non abre un procedemento longo cando nos/nos chega. Pedimos a información ao organismo sobre o que versa a túa queixa e informar da circunstancia. Non cabe recurso nin se equipase co dereito de información.
Serve para exercer o teu dereito de acceso á información de calquera actividade do Consello de Transparencia e Bo Goberno. Este pedimento de información tamén a podes realizar a través do portal de transparencia pero, ao tratarse dunha información sobre o propio Consello, é máis rápido se nos/nolo pides a nós directamente.
Serve para realizar achegas de mellora, xa sexa do Consello de Transparencia e Bo Goberno ou de calquera organismo da Administración Xeral do Estado. As suxestións son sempre benvidas. Se son para nós, analizarémolas co fin de telas en conta. E se son para outros organismos, farémosllas chegar.
También sirve para comunicarnos si algún organismo incumple con sus obligaciones de publicidad activa reguladas en el título I de la Ley de Transparencia y no suministra voluntariamente la información de organización, legislativa, económica presupuestaria y estadística que pide la Ley de Transparencia.
Serve para que poidas preguntar calquera cousa sobre a Lei de Transparencia: como che afecta, que regula e, en xeral, todas as dúbidas que che xurdan sobre a lei.
Se tes dúbidas sobre calquera aspecto da Lei de transparencia ou da súa aplicación, utiliza o formulario de consultas .
Se o que queres é exercer o teu dereito de acceso de información sobre calquera actividade do Consello de Transparencia e Bo Goberno, entón utiliza o formulario de solicitude de información .
Se solicitaches información á Administración e denegároncha en todo ou en parte, se non satisfaiche o que che contestaron ou ben se non recibiches resposta ás túas preguntas, podes pór unha reclamación ante o Consello de Transparencia e Bo Goberno, que se encargará de resolver se a información é pública e deben facilitarcha ou non. Por tanto, o formulario de reclamacións serve para solicitar ao Consello de Transparencia e Bo Goberno que revise a decisión da Administración sobre a túa solicitude de información.
O formulario de queixas serve para pór en coñecemento unha actuación que che pareceu inadecuada, xa sexa do propio Consello de Transparencia e Bo Goberno ou de calquera outro organismo da Administración Xeral do Estado.
No Consello de Transparencia e Bo Goberno temos unha unidade de atención ao cidadán, para axudarche en todo o que necesites. Estamos á túa disposición:
presencialmente en nuestra sede (C/ José Abascal, 2, 5ª Planta. 28003 de Madrid),
telefonicamente nos números: 91.273 33 11 e 91.273.33 08