El Consell de Transparència i Bon Govern s'ha compromès a fer accessible el seu lloc web de conformitat amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic.
La present declaració d'accessibilitat s'aplica al lloc web: Consell de Transparència i Bon Govern.
Situació de compliment
Aquest lloc web és parcialment conforme amb el RD/RD 1112/2018 a causa de la falta de conformitat dels aspectes que s'indiquen a continuació:
Contenido no accessible
El contingut que es recull a continuació no és accessible pel següent:
- Falta de conformitat amb el RD/RD 1112/2018, de 7 de setembre
- Existen pàgines amb el mateix títol [Requisito número 9.2.4.2 Titulat de pàgines d'UNE-EN 301549:2022]
- Existen taules que no estan ben etiquetades [Requisit número 1.3.1 informació i relacions d'UNE-EN 301549:2022]
- En algunes pàgines en passar sobre alguns elements el focus no és visible [Requisit número 2.4.7 Foco visible d'UNE-EN 301549:2022]
- Les dreceres de teclat no funcionen correctament [Requisit 2.1.4 Atajos de teclat d'UNE-EN 3015549:2022]
- Existen documentos descargables en PDF con imágenes mal etiquetadas [Requisito número 1.1.1 Contenido no textual de UNE-EN 301549:2022]
- o Existen documents descarregables en PDF que no tenen un llenguatge de marcat correcte [Requisit número 4.1.1 Processament d'UNE-EN 301549:2022]
- En el document descarregable en PDF existeixen enllaços mal etiquetatges, [Requisit número 1.3.1 informació i relacions d'UNE-EN 301549:2022], [Requisit número 2.4.4 Propòsit dels enllaços d'UNE-EN 301549:2022], Requisit número 3.1.3 En rebre el focus d'UNE-EN 301549:2022] i [Requisit número 4.1.2 Nom, funció valor d'UNE-EN 301549:2022]
- En els documents descarregables en PDF poden existir textos que no compleixen el nivell de contrast mínim [Requisit número 1.4.3 Contraste mínim d'UNE-EN 301549:2022]
- En els documents descarregables en PDF pot existir un ordre del focus que no és correcte [Requisit número 2.4.3 Ordre de focus d'UNE-EN 301549:2022]
- Carga desproporcionada
- No aplica.
- El contingut no entra dins de l'àmbit de la legislació aplicable
- Podrían existir arxius ofimàtics en PDF o altres formats publicats abans del 20 de setembre de 2018 que no compleixin íntegrament tots els requisits d'accessibilitat. Encara que s'ha procurat que la majoria d'ells sí que el compleixin.
Preparació de la present declaració d'accessibilitat
La present declaració va ser preparada l'11 de juny de 2025.
El mètode emprat per a preparar la declaració ha estat una autoavaluació mitjançant recursos externs.
Aquesta autoavaluació ha estat realitzada en castellà.
Última revisió de la declaració: 23 de setembre de 2025.
Observaciones i dades de contacte
Puede realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD/RD 1112/2018) com per exemple:
- Informar sobre qualsevol possible incompliment per part d'aquest lloc web.
- Transmitir altres dificultats d'accés al contingut.
- Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat del lloc web.
A través de la següent adreça: web@consejodetransparencia.es.
Puede presentar:
- Una queixa relativa al compliment dels requisits del RD/RD 1112/2018 o
- Una sol·licitud d'informació accessible relativa a:
Continguts que estan exclosos de l'àmbit d'aplicació del RD/RD 1112/2018 segons el que s'estableix per l'article 3, apartat 4
Continguts que estan exempts del compliment dels requisits d'accessibilitat per imposar una càrrega desproporcionada.
En la Sol·licitud d'informació accessible, s'ha de concretar, amb tota claredat, els fets, raons i petició que permetin constatar que es tracta d'una sol·licitud raonable i legítima.
A través de la instància de queixa i/o sol·licitud d'informació de la Seu electrònica del Consell de Transparència i Bon Govern, així com a través de la resta d'opcions recollides en la Llei 39/ 2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Las comunicacions seran rebudes i tractades pel Consell de Transparència i Bon Govern.
Procediment d'aplicació
Si una vegada realitzada una sol·licitud d'informació accessible o queixa, aquesta hauria estat desestimada, no s'estigués d'acord amb la decisió adoptada o la resposta no complís els requisits contemplats en l'article 12.5, la persona interessada podrà iniciar una reclamació. Igualment es podrà iniciar una reclamació en el cas que hagi transcorregut el termini de vint dies hàbils sense haver obtingut resposta.
La reclamació pot ser presentada través de la instància de reclamacions de la seu electrònica del Consell de Transparència i Bon Govern , així com a través de la resta d'opcions recollides en la Llei 39/ 2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Las reclamacions seran rebudes i tractades per la unitat responsable d'Accessibilitat del Consell de Transparència i Bon Govern.