Si desitges presentar una reclamació al Consell de Transparència i Bon Govern, la via més senzilla i àgil és a través de la nostra seu electrònica. Així tindràs també fàcil accés als teus expedients i rebràs les comunicacions amb celeritat.
Si no disposes d'un sistema d'identificació electrònica, et recomanem obtenir-lo per a beneficiar-te de tots els avantatges de l'administració electrònica:
Quienes encara no disposin d'un sistema d'identificació electrònica, poden presentar les reclamacions i altres escrits dirigits al CTBG pels següents llits alternatius:
Presencialmente en la oficina del organismo C/ José Abascal, 2 - 5a Planta. 28003 Madrid.
En qualsevol dels registres públics previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Por correo postal, enviando una carta a c/ José Abascal, 2 - 5a Planta. 28003. Madrid.
Si no utilitzes la seu electrònica i presentaràs la reclamació a través d'algun dels llits alternatius assenyalats, pots emprar el formulari corresponent.
Si tens dubtes, et pots dirigir a la nostra Unitat d'atenció al ciutadà: