El Consello de Transparencia e Bo Goberno comprometeuse a facer accesible o seu sitio web de conformidade co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público.
La presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web: Consello de Transparencia e Bo Goberno.
Situación de cumprimento
Este cerco web é parcialmente conforme co RD 1112/2018 debido á falta de conformidade dos aspectos que se indican a seguir:
Contenido non accesible
El contido que se recolle a seguir non é accesible polo seguinte:
- Falta de conformidade co RD 1112/2018, do 7 de setembro
- Existen páxinas co mesmo título [Requisito número 9.2.4.2 Titulado de páxinas de UNE-EN 301549:2022]
- Existen táboas que non están ben etiquetadas [Requisito número 1.3.1 información e relacións de UNE-EN 301549:2022]
- En algunhas páxinas ao pasar sobre algúns elementos o foco non é visible [Requisito número 2.4.7 Foco visible de UNE-EN 301549:2022]
- Os atallos de teclado non funcionan correctamente [Requisito 2.1.4 Atajos de teclado de UNE-EN 3015549:2022]
- Existen documentos descargables en PDF con imágenes mal etiquetadas [Requisito número 1.1.1 Contenido no textual de UNE-EN 301549:2022]
- ou Existen documentos descargables en PDF que non teñen unha linguaxe de marcado correcto [Requisito número 4.1.1 Procesamento de UNE-EN 301549:2022]
- No documento descargable en PDF existen ligazóns mal etiquetaxes, [Requisito número 1.3.1 información e relacións de UNE-EN 301549:2022], [Requisito número 2.4.4 Propósito das ligazóns de UNE-EN 301549:2022], Requisito número 3.1.3 Ao recibir o foco de UNE-EN 301549:2022] e [Requisito número 4.1.2 Nome, función valor de UNE-EN 301549:2022]
- Nos documentos descargables en PDF poden existir textos que non cumpren o nivel de contraste mínimo [Requisito número 1.4.3 Contraste mínimo de UNE-EN 301549:2022]
- Nos documentos descargables en PDF pode existir unha orde do foco que non é correcto [Requisito número 2.4.3 Orde de foco de UNE-EN 301549:2022]
- Carga desproporcionada
- No aplica.
- El contido non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable
- Podrían existir arquivos ofimáticos en PDF ou outros formatos publicados antes do 20 de setembro de 2018 que non cumpran na súa totalidade todos os requisitos de accesibilidade. Aínda que se procurou que a maioría deles si o cumpran.
Preparación da presente declaración de accesibilidade
La presente declaración foi preparada o 11 de xuño de 2025.
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación mediante recursos externos.
Esta autoevaluación foi realizada en castelán.
Última revisión da declaración: 23 de setembro de 2025.
Observaciones e datos de contacto
Puede realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018) como por exemplo:
- Informar sobre calquera posible incumprimento por parte deste sitio web.
- Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
- Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade do sitio web.
A través de a seguinte dirección: web@consejodetransparencia.es.
Puede presentar:
- Unha queixa relativa ao cumprimento dos requisitos do RD 1112/2018 ou
- Unha solicitude de información accesible relativa a:
Contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4
Contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada.
Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.
A través de a instancia de queixa e/ou solicitude de información da Sede electrónica do Consello de Transparencia e Bo Goberno, así como a través do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Las comunicacións serán recibidas e tratadas polo Consello de Transparencia e Bo Goberno.
Procedemento de aplicación
Si unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta sería desestimada, non se estivese de acordo con a decisión adoptada ou a resposta non cumprise os requisitos contemplados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que haxa trascurrido o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.
La reclamación pode ser presentada través da instancia de reclamacións da sede electrónica do Consello de Transparencia e Bo Goberno , así como a través do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Las reclamacións serán recibidas e tratadas pola unidade responsable de Accesibilidade do Consello de Transparencia e Bo Goberno.