Ebazpen horretan, Kontseiluak uste zuen erreklamatzaileak eskubidea zuela Andorrako Gobernuarekin txertoak birsaltzeko egindako Espainiako hitzarmenaren kopia bat eskuratzeko; izan ere, uste zuen ez zuela eskatzen negoziazioaren baldintzak betetzea, baizik eta Hitzarmen batean jasotako azken emaitza. Hitzarmen horretan jaso beharko dira alderdietako bakoitzak bere gain hartzen dituen konpromisoak, eta hitzarmen horren konfidentzialtasuna nekez uztar daiteke Konstituzioaren balio eta printzipioekin, hala nola askatasunarekin, pluraltasunarekin eta segurtasun juridikoarekin.
Halaber, Kontseiluak erabaki zuen Administrazioak, LTAIBGren 14.1.c) eta k) mugak aplikatuz sarbidea ukatzean, ez zuela benetako kalterik edo lesiorik egiaztatu ez kanpo-harremanetan, ez konfidentzialtasunean edo erabakiak hartzeko prozesuaren sekretuan, eta argudio hori babestu zuen Epaitegi Zentralaren lehen auzialdiko administrazioarekiko auzien 1. epaiak.
Hala ere, Auzitegi Nazionalak aintzat hartu zuen AEMPSek aurkeztutako apelazio-errekurtsoa, eta aurreko epai baten gogoetak helarazi zituen. Epai horretan esaten zen Europako Batzordeak amaitutako txertoak erosteko akordioak Europar Batasuneko gardentasun-atarietan argitaratu direla, eta, beste informazio batzuen artean, prezioei buruzko itunei buruzkoa zentsuratu zuen. Hori “auzialdiko epaiak ezin du ezezaguna izan, zuzenbide prozesaleko barne-arauak alegatzen baititu, Espainiako Estatuak nazioarteko betebeharrak betetzen dituelako”.
Onarpen-autoan, Auzitegi Gorenak honako hau adierazi du: jurisprudentzia eratzeko kasazio-interes objektiboa duen errekurtsoan planteatutako auzia honetan datza:
- Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 1049/2011 Erregelamenduan —2001eko maiatzaren 30ekoa, Europako Parlamentuaren, Kontseiluaren eta Batzordearen dokumentuetarako sarbide publikoari buruzkoa— aurreikusitako konfidentzialtasun-klausula aplikatzekoa bada Espainiako administrazioaren esku dauden informazio publikorako irispide-eskaeretan, eskatutako informazioa nazioarteko akordioen parte denean.
- Baldin eta Gardentasunari buruzko Legearen 14.1) artikuluak kanpo-harremanei buruzko muga bat ezartzen badu, muga gisa aplikatzen da nazioarteko hitzarmenetan jasotako informaziorako sarbidea ukatzeko, bereziki ondasunen birsalmentarekin edo dohaintzarekin lotutakoa, COVID-19aren aurkako txertoen kasuan bezala.
Ebazpena, epaiak eta Gorenaren onarpen-autoa kontsultatu ditu hemen