Na esta resolución o Consello consideraba que o reclamante tiña dereito a acceder a unha copia do convenio de España co Goberno de Andorra para a revenda de vacinas, ao entender que non solicitaba acceso aos termos en que se desenvolveu a negociación, senón ao seu resultado final plasmado nun Convenio no que haberán de figurar os compromisos que asumen cada unha das partes, cuxa confidencialidade resulta dificilmente conciliable con valores e principios constitucionais como a liberdade, o pluralismo e a seguridade xurídica.
O Consello tamén considerou que a Administración, ao denegar o acceso aplicando os límites 14.1.c) e k) da LTAIBG, non acreditara un prexuízo ou lesión real nin ás relacións exteriores nin á confidencialidade ou segredo do proceso de toma de decisións, argumento que apoiou a sentenza do Xulgado Central do contencioso-administrativo n.º 1 en primeira instancia.
No entanto, a Audiencia Nacional estimou o recurso de apelación presentado pola AEMPS, trasladando as consideracións dunha sentenza propia anterior na que afirmaba que os Acordos de Adquisición de vacinas concluídos pola Comisión Europea foron publicados nos portais de transparencia comunitarios sendo cualificados como sensibles e censurando, entre outras informacións, a relativa aos pactos sobre os prezos, “feito que non pode ser descoñecido pola sentenza de instancia alegando normas internas de dereito procesual, porque se trata do cumprimento polo Estado español das súas obrigas internacionais”.
No seu auto de admisión, o Tribunal Supremo ha declarado que a cuestión exposta no recurso que presenta interese casacional obxectivo para a formación da xurisprudencia consiste en determinar:
- Se a cláusula de confidencialidade prevista no Regulamento 1049/2011 do Parlamento Europeo e do Consello, do 30 de maio de 2001, relativo ao acceso do público aos documentos do Parlamento Europeo, do Consello e da Comisión, resulta de aplicación ás solicitudes de acceso á información pública que obren en poder da administración española cando a información solicitada forma parte de acordos internacionais.
- Se o artigo 14.1) da Lei de Transparencia, que establece un límite relativo ás relacións exteriores, aplícase como límite para denegar o acceso á información incluída en convenios internacionais, en particular a relacionada coa revenda ou doazón de bens, como no caso das vacinas contra a Covid-19.
Consulta a resolución, as sentenzas e o auto de admisión do Supremo aquí