El Subdirector general de Transparència i Bon Govern, Gonzalo Gómez de Villalobos, intervé en la Jornada "Avançant en Govern obert: la importància d'un nou marc regulador", organitzada per la Universitat de Castella-la Manxa. La seva ponència es titula "Reformar la normativa per a reforçar la transparència: la visió del Consell de Transparència i Bon Govern".