2. Determinades llicències concedides per l'Ajuntament de Parla
RESUM
El representant d'una Entitat Mercantil va remetre una sol·licitud d'accés a la informació a l'Ajuntament de Parla (Madrid) a fi de conèixer informació de la relació de les llicències per a la instal·lació de tanques, estructures publicitàries de gran format i monopostes concedides per l'Ajuntament.
L'Ajuntament de Parla va acordar estimar la sol·licitud i traslladar al sol·licitant el concret URL en el qual la mateixa es trobava disponible.
L'Entitat Mercantil, disconforme amb aquesta contestació, va presentar reclamació davant aquest Consell atès que, considerava, encara que el sol·licitat ja era objecte de publicitat activa tenen dret a rebre la relació sol·licitada per escrit i no mitjançant una remissió genèrica a una pàgina web municipal on cal buscar Junta de Govern a Junta de Govern l'esmentat.
El Consejo de Transparencia y Buen Gobierno desestima la reclamación planteada al considerar que concurre la causa de inadmisión de solicitudes de acceso a la información prevista en el artículo 18.1.c) de la ley de transparencia, esto es, tratarse de información para la que se precise una tarea de reelaboración.
Per sentència de deu de juliol de 2018 del Jutjat central del Contenciós-Administratiu núm. 3 de Madrid es desestima el recurs interposat, confirmant la resolució del Consell de Transparència i Bon Govern