14. Informació relativa a aparcaments públics i mixtos de la ciutat de Madrid
RESUM
Sol·licitud de dret d'accés dirigida a l'Ajuntament de Madrid, a fi de conèixer determinada informació sobre l'afluència de vehicles, taxes d'ocupació i recaptació d'aparcaments públics i aparcaments mixtos de la ciutat de Madrid en els anys 2015, 2016 i 2017.
L'Ajuntament de Madrid va estimar la sol·licitud plantejada, si bé va determinar que la informació havia de ser subministrada per les empreses concessionàries de la gestió dels aparcaments. Una d'aquestes empreses va subministrar la informació encara que va manifestar la seva oposició a la divulgació de part d'aquella, motiu pel qual va presentar reclamació davant el Consell per considerar d'aplicació el límit regulat en l'article 14.1 h) de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació púbica i bon govern, referit a interessos econòmics i comercials.
El Consell de Transparència i Bon Govern va desestimar la reclamació plantejada per considerar que l'interès públic a conèixer la gestió d'un servei públic per part d'empreses concessionàries prevalia sobre els interessos econòmics i comercials d'aquestes.
Enfront d'aquesta resolució la part reclamant interposa recurs contenciós administratiu al desembre de 2018.