20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 33, 34, 35 i 36. Informació relativa a processos electorals en Col·legis Oficials d'Infermeria.
RESUM
Sol·licituds de dret d'accés dirigides a diferents Col·legis Oficials d'Infermeria, a fi de conèixer determinada informació relativa als dos últims processos electorals dels colegio. En concret se sol·liciten totes les actes derivades de cadascun dels processos, així com la data d'inscripció de les noves Juntes de Govern en el Registre de Col·legis Professionals.
Davant l'absència de contestació per part dels col·legis, es van presentar diverses reclamacions a l'empara de l'article 24 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació i bon govern (LTAIBG). El Consell de Transparència i Bon Govern va estimar les reclamacions presentades en considerar que la documentació sol·licitada té la consideració d'informació pública i insta dels col·legis a posar-la a la disposició de la part reclamant.
Resolucions del Consell de Transparència i Bon Govern
A continuació s'enllacen les resolucions del Consell de Transparència i Bon Govern estimades (a favor de facilitar la informació) i que han estat recorregudes.