24. Informació relativa a òrgans interns del Col·legi Oficial d'Infermeria de Madrid.
RESUM
Sol·licitud de dret d'accés dirigida al Col·legi Oficial d'Infermeria de Madrid, a fi d'obtenir còpia de les actes de la junta general de la junta de govern i de la comissió permanent corresponents als anys 2015, 2016, 2017 i 2018.
Transcorregut el termini legalment establert sense haver obtingut contestació a la seva sol·licitud d'accés a la informació, la persona interessada l'entén desestimada per silenci administratiu i interposa una reclamació a l'empara de l'article 24 de la Llei de Transparència, accés a la informació i bon govern.
El Consell de Transparència i Bon Govern estima la reclamació plantejada puix que considera que la informació sol·licitada té la condició d'informació pública. En conseqüència, el Consell declara el dret d'accés a la informació sol·licitada i insta del Col·legi al seu enviament en un termini d'un mes.
Disconforme amb la resolució dictada el Col·legi interposa recurs contenciós administratiu que té entrada en el Consell el 14 març de 2019.