39. Informació relativa a determinat habitatge dirigit a l'Agència d'Habitatge Social de la Comunitat de Madrid
RESUM
La reclamació es va presentar sense veure's acompanyada de la corresponent sol·licitud de dret d'accés a la informació pública presentada pel reclamant, que donés fe que aquesta havia estat presentada i permetés analitzar per part del Consell si es complia amb el que es disposa en la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Així mateix, el reclamant no va aportar cap adreça de contacte, ni telefònica, ni postal o electrònica, que permetés l'enviament de comunicacions ni, en aquest cas, poder esmenar les deficiències existents en la reclamació.
Davant aquesta falta d'informació, aquest Consell es va posar en contacte amb l'Agència d'Habitatge Social a l'efecte de que aquesta li indiqués la sol·licitud d'informació no atesa i que havia donat origen a la reclamació de l'interessat. L'Agència d'Habitatge Social no va ser capaç d'identificar sol·licituds recents pel que, davant la impossibilitat de contactar amb el reclamant, la reclamació no va arribar a tramitar-se ni es va poder obrir el corresponent expedient administratiu.
Per aquesta situació el reclamant va presentar recurs contenciós administratiu que va ser comunicat al CTBG pel Jutjat mitjançant ofici de 27 d'octubre de 2019.