Si desexas presentar unha reclamación ao Consello de Transparencia e Bo Goberno, a vía máis sinxela e áxil é a través da nosa sede electrónica. Así terás tamén fácil acceso aos teus expedientes e recibirás as comunicacións con celeridade.
Quienes aínda non dispoñan dun sistema de identificación electrónica, poden presentar as reclamacións e demais escritos dirixidos ao CTBG polas seguintes canles alternativas:
Presencialmente en la oficina del organismo C/ José Abascal, 2 - 5ª Planta. 28003 Madrid.
En calquera dos rexistros públicos previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Por correo postal, enviando una carta a c/ José Abascal, 2 - 5ª Planta. 28003. Madrid.
Si non utilizas a sede electrónica e vas presentar a reclamación a través dalgún das canles alternativas sinalados, podes empregar o formulario correspondente.
Si tes dúbidas, pódesche dirixir á nosa Unidade de atención ao cidadán: