A Lei de transparencia, acceso á información pública e bo goberno, recoñece o dereito da cidadanía a solicitar calquera información que obre en poder das institucións e organizacións públicas como consecuencia do desenvolvemento das súas funcións.
Medios para a presentación de solicitudes de información
Se queres exercer o teu dereito de acceso á información sobre cuestións relacionadas co Consello de Transparencia e Bo Goberno, podes enviarnos unha solicitude de información por calquera destas vías:
Remitindo un correo electrónico a ctbg@consejodetransparencia.es Para facilitar a localización da solicitude, rógase que no asunto do correo indíquese: "Solicitude de acceso a información pública Lei 19/2013 do CTBG"
A través da nosa sede electrónica, utilizando o procedemento: "Solicitude de información". Esta opción require certificado dixital ou alta como usuario na sede.
Presencialmente, na sede do Consello de Transparencia e Bo Goberno. c/ José Abascal, 2, 5ª planta. Madrid.
Por correo postal a la dirección c/ José Abascal, 2, 5ª planta. 28003. Madrid.
Se o que desexas é realizar unha solicitude de información sobre cuestións de calquera Ministerio, institución ou organismo público do Estado, entón non utilices esta vía, acode ao Portal de Transparencia da AGE
Requisitos
Identificación: nome e apelidos
Medio de contacto, preferiblemente electrónico
Procedemento
Órgano competente para resolver: Presidencia del Consejo de Transparencia y Buen Gobierno
Plazo de resolución: un mes desde la fecha de entrada de la solicitud en el Consejo de Transparencia y Buen Gobierno.
Recursos: Contra a resolución do Consello poderá interporse recurso ante a xurisdición contencioso-administrativa. De maneira voluntaria, poderá interpor previamente reclamación ante este Consello.