El dimecres 12 de juny tindrà lloc en el Consell de Transparència una jornada de portes obertes que celebrarem en el marc de la Setmana de l'Administració Oberta.
Les persones interessades, prèvia inscripció per correu electrònic, coneixeran la seu del Consell i les funcions que desenvolupa aquesta autoritat administrativa independent garant de la transparència pública a nivell estatal. En la visita s'explicarà als assistents què és el dret a la informació pública, com pot exercir-se i la labor de tutela d'aquest dret que realitza el Consell; també s'abordarà què és la publicitat activa i quina accions exerceix el Consell per a avaluar que l'administració i altres subjectes obligats compleixen en aquesta matèria.
Participaran en l'activitat el Subdirector General de Transparència i Bon Govern, Gonzalo Gómez de Villalobos, i la Subdirectora General de Reclamacions, Marta Timón Herrero.
Com inscriure's:
Si estàs interessat a assistir, emplena l'strong <>formulari disponible en aquest enllaç i envia'l (com a més tard l'11 de juny) a la següent adreça: web@consejodetransparencia.es
La possibilitat de participar en l'activitat està subjecta a les limitacions d'aforament, així que, una vegada realitzada la sol·licitud, t'enviarem un correu confirmant disponibilitat.
- Modalitat de l'esdeveniment: Presencial
- Lloc: Seu del Consell de Transparència (José Abascal, 2; Madrid-28003).
- Data: dimecres 12 de juny
- Hora: 12.00 h