RCA187. Ministerio de Fomento. Autoridad Portuaria de A Coruña. Construcción del pantalán de Repsol en Punta Langosteira
RESUM
Un ciudadano presentó una solicitud de acceso a la información dirigida a la Autoridad Portuaria de A Coruña para obtener información sobre la construcción por SACYR del pantalán de Repsol en Punta Langosteira.
L'Administració no va contestar.
Presentada reclamació, el Consell de Transparència i Bon Govern la va estimar al no justificar l'Administració l'existència de límits ni aplicar-se la disposició addicional primera, apartat 1, de la Llei de Transparència, ja que els procediments oberts davant el Tribunal de Comptes, que fiscalitza actualment aquest contracte d'obres, no són administratius, sinó judicials. A més, els contractes d'obres han de ser públics, per exigència de l'articulo 8.1 a) de la Llei de Transparència.