Recorrente: Particular
Resolución recorrida: R/0241/2023
En exercicio do dereito de acceso á información pública, presentouse ante a Inspección de Facenda da Axencia Tributaria nA Rioxa, do Ministerio de Facenda e Función Pública, unha solicitude de acceso á copia en papel do expediente que se seguía pola Inspección Tributaria contra a solicitante.
A Administración requirida acordou conceder o acceso en formato electrónico, pondo a disposición da interesada as ferramentas precisas para a súa visionado (un computador, a asistencia dun funcionario, etc.), así como facilitando copia do mesmo en CD/DVD e pendrive, a fin de que puidese imprimir ou realizar copia dos documentos que lle interesasen, dado o volume do expediente (máis de 16 mil folios) e o feito de que a maioría da documentación fora achegada pola propia reclamante.
O Consello desestima a reclamación ao considerar que, dado que no momento de formularse a solicitude de acceso o procedemento de referencia atopábase en curso, resulta de aplicación o disposto na Disposición adicional primeira, apartado primeiro, da LTAIBG segundo cuxo tenor «a normativa reguladora do correspondente procedemento administrativo será a aplicable ao acceso por parte de quen teñan a condición de interesados nun procedemento administrativo en curso aos documentos que se integren no mesmo», polo que o réxime de acceso ao expediente réxese polo artigo 95 do Real Decreto 1064/2007, do 27 de xullo, polo que se aproba o Regulamento Xeral das actuacións e os procedementos de xestión e inspección tributaria e de desenvolvemento das normas comúns dos procedementos de aplicación dos tributos.