Recurrente: Paradores de Turismo de España, S.M.E., S.A.
Resolución recorrida: R CTBG 1425/2024
En exercicio do dereito de acceso á información pública, solicitouse a PARADORES DE TURISMO DE ESPAÑA, S.M.E., S.A, mediante tres solicitudes, acceso á relación de postos de traballo de asesoramento técnico ou de confianza; á relación de postos de traballo e retribucións dos que se atopen na modalidade contractual de fóra de convenio e cuxo proceso de cobertura fose de libre designación e ás retribucións de cada posto de traballo do persoal de Paradores, sen ter a condición de Presidenta ou persoal de alta dirección, ocupen postos que son de libre designación obtidos no ano 2023.
A sociedade requirida emitiu tres resolucións nas que sinalaba que procedía conceder o acceso completo á información, respondendo, (I) que non existe persoal eventual na sociedade; (ii) que, como consecuencia do anterior, só procede facilitar as retribucións dos altos cargos.
Na súa reclamación o solicitante subliña que se lle concedeu un acceso parcial ao partirse da premisa errónea relacionada cos conceptos de persoal eventual e persoal en libre designación existentes na sociedade, subliñando que existen outros postos de libre designación que son polos que pregunta.
En fase de alegacións neste procedemento de reclamación, a sociedade acumula os tres expedientes e sinala que a parte da información que non se concedeu está amparada polo límite do artigo 15.3 LTAIBG ꟷprotección de datos personalesꟷ, tras realizar a prevista ponderación entre o interese público na divulgación da información e o dereito á protección de datos persoais dos afectados. Engade que existe un procedemento xudicial con idéntico obxecto, e que, en consecuencia, a divulgación desta información podería crebar a igualdade das partes no proceso, no sentido do artigo 14.1.f) LTAIBG.
O Consello estima a reclamación. Considera que a maioría de información solicitada (excepto a relativa ás retribucións e as titulacións) refírese a datos meramente identificativos relacionados coa organización, o funcionamento ou a actividade pública dos órganos afectados, polo que a decisión sobre o acceso a este tipo de datos persoais non se rexe polo previsto no artigo 15.3 LTAIBG senón polo disposto no seu apartado segundo, ao considerar que os datos solicitados son «meramente identificativos relacionados coa organización, funcionamento ou actividade pública do órgano». Así pois, aínda cando o que se solicita é información que contén datos persoais destas características, non é necesario realizar a ponderación mencionada porque o propio lexislador xa estableceu unha regra: que se ha de conceder o acceso a non ser que, excepcionalmente, concorran circunstancias que xustifiquen a prevalencia dos dereitos dos afectados. Tamén se sinala que o solicitante sexa representante sindical proporciona unha base de legitimación adicional para outorgar o acceso.
Por último, non se considera xustificada suficientemente a aplicación do previsto no artigo 14.1.f) LTAIBG, pois non resulta suficiente a indicación de que existe un proceso xudicial, sen argumentar o prexuízo ao ben xurídico protexido por este límite.