Un cidadán presentou unha solicitude de información a unha copia do Convenio co Ministerio de Saúde do Goberno de Andorra, sobre a revenda de vacinas de Biontech/Pfizer para loitar contra a emerxencia sanitaria provocada polo virus de SARSCoV- 2.
A Administración entregou información que o solicitante considerou insuficiente, o que motivou a súa reclamación.
Presentada reclamación, o Consello de Transparencia e Bo Goberno estimouna posto que non se solicita acceso aos termos en que se desenvolveu a negociación, senón ao resultado final da negociación plasmada nun Convenio no que haberán de figurar os compromisos que asumen cada unha das partes, cuxa confidencialidade resulta dificilmente conciliable con valores e principios constitucionais como a liberdade, o pluralismo e a seguridade xurídica plasmados tanto na nosa Constitución como en textos supraestatales en materia de dereitos fundamentais. A Administración non concreta en que prexudicaría futuras negociacións nin que desconfianza xeraría á hora de formalizar futuros acordos deste tipo, que serían hipotéticos e nin sequera teñen por que darse. Xa é un dato coñecido, sen ter as copias dos Acordos e Convenios requiridos, se as doses foron doadas ou se se han revendido ao mesmo prezo como no caso de Andorra.
O Tribunal Supremo ha admitido a trámite o recurso de casación presentado polo Consello de Transparencia e Bo Goberno.
No seu auto de admisión, o Tribunal Supremo ha declarado que a cuestión exposta no recurso que presenta interese casacional obxectivo para a formación da xurisprudencia consiste en determinar:
Se a cláusula de confidencialidade prevista no Regulamento 1049/2011 do Parlamento Europeo e do Consello, do 30 de maio de 2001, relativo ao acceso do público aos documentos do Parlamento Europeo, do Consello e da Comisión, resulta de aplicación ás solicitudes de acceso á información pública que obren en poder da administración española cando a información solicitada forma parte de acordos internacionais.
Se o artigo 14.1) da Lei de Transparencia, que establece un límite relativo ás relacións exteriores, aplícase como límite para denegar o acceso á información incluída en convenios internacionais, en particular a relacionada coa revenda ou doazón de bens, como no caso das vacinas contra a Covid-19.