Recorrente: Particular
Resolución recorrida: R/0997/2023
En exercicio do dereito de acceso á información pública, presentouse ante a Secretaría Xeral da Presidencia do Goberno, unha solicitude de acceso a diversa información sobre o procedemento que se segue no depósito e a entrega dos agasallos que recibe o Presidente do Goberno durante o seu mandato.
O organismo requirido resolveu conceder o acceso á información relativa ao depósito dos obsequios, medidas de seguridade das dependencias nas que se custodian e unidade encargada da xestión dos bens durante o mandato do Presidente e unha vez que cesa no cargo; indica ademais que non existe un orzamento específico para o exercicio destas funcións, senón que a xestión ordinaria do patrimonio das Administracións públicas, conforme ao disposto na Lei 33/2003, do 3 de novembro, e á súa normativa de desenvolvemento, impútase ao crédito orzamentario correspondente á natureza do gasto, dentro do Programa 912M: Presidencia do Goberno, habilitado nas leis anuais de Orzamentos Xerais do Estado. Pola súa banda, o reclamante manifesta a súa desconformidade ao considerar que non foi informado de todas as cuestións expostas na súa solicitude.
Na súa resolución, o Consello desestima a reclamación ao sinalar a Administración que non dispón de máis información que a facilitada, tendo en conta que a preexistencia da información é orzamento esencial para o exercicio do dereito á información pública, e iso con independencia de se a mesma debese ou non existir.